Veelgestelde Vragen (FAQ)
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Shop de producten die je graag wilt. Klaar met winkelen? Klik op het winkelmandje en controleer of de producten en aantallen kloppen. Vervolgens klik je op afrekenen.
Gegevens
Heb je al ooit eerder een bestelling bij ons geplaatst? Dan zijn je gegevens bij ons bekend en kun je inloggen. Je gegevens worden dan automatisch ingevuld. Controleer wel even of deze gegevens nog kloppen. Is dit je eerste bestelling? Vul dan al je gegevens in.
Betaling
Bij de betaling heb je verschillende opties van betalen. Kies de methode hoe je de betaling wilt voldoen.
Afrekenen
Controleer nogmaals of de bestelling klopt en klik vervolgens op afrekenen. Nadat de betaling is afgerond ontvang je een bevestiging in je e-mail.
Kan ik alleen via de website bestellen?
Bij Bandoo Underwear kun je alleen online je bestelling plaatsen. Mocht dit moeizaam verlopen dan staat onze klantenservice je graag te woord om de stappen te doorlopen.
Welke maat moet ik bestellen?
Onze producten hebben dezelfde maatvoering als de meeste andere merken. Je kunt dus de maat aanhouden die je doorgaans ook hebt. In geval van twijfel raadpleeg onze Maattabel.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, je hebt geen account nodig om te kunnen bestellen. Het voordeel van een account is dat je eerdere bestellingen kunt inzien en dat je bij het plaatsen van een bestelling niet iedere keer opnieuw je gegevens hoeft in te vullen.
Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst, wat nu?
Neem in dat geval contact op met de klantenservice. Mocht de bestelling niet meer aangepast kunnen worden dan kun je na ontvangst een retour aanmaken en de producten omruilen/retour sturen.
Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Heb je besteld op werkdagen voor 23:00u? Dan ontvang je de bestelling de volgende werkdag.
Verzending
Wat betaal ik voor de verzendkosten?
Verzenden is gratis vanaf €35,- voor zendingen naar Nederland en België. Daaronder betaald u €3,99 voor uw zending.
Waar is mijn bestelling?
Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met een track & trace code. Heb je deze niet ontvangen of kun je de bestelling niet traceren? Neem in dat geval contact op met de klantenservice.
Wie bezorgt mijn bestelling?
De bestellingen worden verzonden en aangeboden door DHL en Trunkrs.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Heb je besteld op werkdagen voor 23:00 uur? Dan ontvang je de bestelling de volgende werkdag.
Wat als ik mijn pakket niet ontvangen heb en mijn Track and Trace aangeeft dat dit wel bezorgd is?
Je kunt dan een e-mail sturen naar info@bandoo.nl. Wij zullen dan zorgen dat er een onderzoek gestart wordt bij de bezorgdienst om na te gaan waar jouw pakket is.
Betalingen
Is mijn online betaling veilig?
De bestelpagina (bestelling afronden) is beveiligd via https. De online betaling wordt daarna beveiligd afgehandeld door Payment Service Provider Stripe. Stripe maakt het online betalen bij Bandoo Underwear mogelijk door online betaalmethodes aan te bieden. Zij zorgen voor de afhandeling van jouw transactie en controle eventueel op fraude.
Kan ik ook achteraf betalen?
Achteraf betalen is mogelijk! Kies hiervoor de betaalmethode Klarna.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken om mijn aankoop te doen?
Betalingen kunnen worden voldaan met iDeal, Sofort, Klarna, PayPal en creditcard.
Heeft de wijze van betalen invloed op de snelheid van verzenden?
Alle geslaagde betalingen komen meteen bij ons binnen. Je bestelling wordt dan meteen verzonden.
Zijn de getoonde prijzen in de webshop inclusief of exclusief btw?
Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief btw.
Kunnen jullie mijn creditcardnummer zien als ik daarmee betaal?
Nee, vanwege veiligsheids- en privacyredenen is je creditcardnummer niet zichtbaar voor ons.
Omruilen/ Retourneren
Hoe kan ik een product retourneren?
Je kunt via deze pagina eenvoudig een retourzending aanmaken. Je ontvangt per mail een verzendlabel zodra je de retourzending hebt aangemeld.
Zijn er kosten voor omruilen of retourneren?
Retourneren is altijd gratis.
Hoe snel ontvang ik de vervangende producten?
Zodra jouw retourzending door ons ontvangen is, verzenden wij de vervangende producten.
Wanneer kan ik de terugbetaling voor mijn geretourneerd product verwachten?
Het duurt tussen de 3 en 5 werkdagen voordat de terugbetaling te zien is op jouw rekening.